
Maja Hyży została ambasadorką polskiej marki dla świeżo upieczonych Mam!
Artystka, piosenkarka, influencerka, aktywna, piękna mama – Maja Hyży została twarzą polskiej marki Neno, produkującej przełomowe i innowacyjne produkty elektroniczne wspierające naturalną laktację m.in. bezprzewodowe laktatory, produkty medyczne dla niemowląt, butelki i wiele innych akcesoriów, poprawiających komfort Mam i ich pociech. Jej talent, niesamowity głos, wdzięk i fascynująca osobowość chwytają za serce tysiące fanów. Laureatka X-Factor, uczestniczka „Twoja twarz brzmi znajomo”, piosenkarka, kobieta, Mama. Maja Hyży – oto ambasadorka marki neno. „Aktywnym Mamom czas ucieka tak szybko, że nie chcą spędzać go na rzeczach, w których może je zastąpić technologia. A Neno to technologia płynąca z miłości – mówi Maja Hyży, nowa ambasadorka Neno w Polsce. Chcę podzielić się z Wami codziennością nowoczesnej i aktywnej mamy i pokazać, jak czerpać z tej codzienności wiele frajdy.” Pani Maju, witamy w rodzinie Neno! Inspirowane dziećmi, stworzone dla rodziców – właśnie taką wizję mają spełniać produkty marki Neno. Neno znaczy dziecko. Po prostu. To najtrafniejszy komunikat, jaki wysyłamy w świat. Nasze produkty dedykowane są młodym rodzicom, by ułatwić im codzienność i pozwolić czerpać radość z każdej chwili ze swoją pociechą. Neno to polski brand, którego właścicielem jest firma KGK TRADE, znana m.in. od wielu lat w świecie automotive, jako produkty Xblitz. Neno dostarcza produkty na miarę oczekiwań nowoczesnych Mam, produkty atrakcyjne wizualnie, a jednocześnie praktyczne i bezpieczne w użytkowaniu. „Pani Maja jest podziwianą artystką, jej cotygodniowe występy w polsatowskim hicie „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądają chyba wszyscy. Ale dla nas, dla marki Neno, pani Maja jest przede wszystkim nowoczesną i aktywną Mamą, która doskonale łączy pracę zawodową z rolą perfekcyjnej Mamy. Takim Kobietom należy się medal, Ale potrzebny im jest także produkt, który pomoże w codziennych obowiązkach. I to jest właśnie misja marki Neno” – mówi Marcin Trojan, General Director Neno Polska. Produkty Neno kierujemy głównie do młodych Rodziców dzieci w wieku 0-3 lat oraz do par, które spodziewają się dziecka. Naszą misją i filozofią jest, by w tym najpiękniejszym, ale i najtrudniejszym czasie każdy Rodzic mógł poczuć realne wsparcie w naszych produktach.
