laur klienta odkrycie roku 2021 neno

Laur Klienta to nagroda od Was – Neno Mam i Neno Ojców. To Wasze dobre opinie o produktach Neno, Wasza lojalność i polecanie innym Neno Rodzicom naszych produktów, Wasze głosy i rekomendacje dały nam to wspaniałe wyróżnienie. Dziękujemy!

 

laur klienta odkrycie roku 2021 neno

To wyróżnienie jest dla nas szczególnie ważne, bo dostajemy je zanim jeszcze mogliśmy świętować 1-sze urodziny! Taki prezent to prawdziwa gratka!

W tym niezwykle ciężkim czasie pandemii, nasi Klienci obdarzyli nas ogromnym zaufaniem. Jesteśmy na rynku niecały rok, a Laur Klienta Odkrycie Roku jest dla nas potwierdzeniem, że nasza praca została doceniona, a produkty odpowiadają rosnącym potrzebom młodych Mam” – komentuje Marcin Trojan, General Director KGKTrade – właściciela marki Neno.

Laur Klienta dla Neno

Badania Komisji Weryfikacyjnej organizującej plebiscyt wykazują, że Laur Klienta jest wyznacznikiem wielu decyzji zakupowych, znakiem rozpoznawalnym i cenionym. Aż 25% osób zwracających uwagę na znaki promocyjne, uważa Laur Klienta za przekonujące do zakupów godło. Laur Klienta to tym samym jeden z najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju.

Odkrycie Roku to tytuł szczególny i przyznawany markom i produktom, które dopiero wchodzą na rynek, ale mają duży potencjał, rozpoznawalność, a przede wszystkim znaczący wzrost popularności. To potwierdzenie nie tylko słusznego modelu biznesowego, ale także wysokiej jakości produktów Neno.
Klienci Neno docenili jakość i innowacyjność naszych produktów, które ułatwiają im codzienność z niemowlakiem. Cieszy nas to bardzo, ponieważ jeszcze zanim pojawiliśmy się na rynku, poszukiwaliśmy najlepszych rozwiązań, aby stworzyć markę, która będzie kompleksowo odpowiadać na potrzeby młodych Mam i ich pociech. Od tego dnia codziennie dokładamy starań, aby Neno było synonimem szczęśliwego macierzyństwa.

Lojalność naszych Klientów jest dla nas dowodem na zadowolenie i satysfakcję, płynącą z używania naszych produktów. To również zachęta i zobowiązanie do dalszej pracy nad zaufaniem i budowaniem rozpoznawalności marki wśród przyszłych Rodziców – podkreśla Marcin Trojan. Współpraca z ambasadorkami Neno – Mają Hyży i Moniką Mazur-Chrapustą, rozwój w sektorze położniczym to nie jedyne ambitn plany na dalszy rozwój Neno” – dodaje.

Wasze pozytywne, a nierzadko entuzjastyczne opinie wyrażone ilością oddanych głosów, to dla nas największy prezent na urodziny i najpiękniejsza nagroda. #NenoMamy rządzą!

I choć to LAUR Klienta, to nie spoczniemy na laurach. Możecie być tego pewni!

 

laur Klienta dla neno

 

CZYTAJ POWIĄZANE ARTYKUŁY:

Porównanie laktatorów elektrycznych Neno

porównanie laktatorów elektrycznych

ZAUFAJ POŁOŻNEJ rekomenduje laktatory Neno

rekomendacja zaufaj położnej

Niania elektroniczna na telefon — wygodne rozwiązanie od marki Neno

niania z wifi

3-fazowy wodoodporny laktator PREMIUM Neno Perfetto

wodoodporny laktator perfetto

 

About the Author:

W Neno zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby przyszłe mamy miały dostęp do profesjonalnego poradnictwa i pomocy w kwestii karmienia niemowląt. Wykwalifikowany ekspert do spraw laktacji regularnie przygotowuje wpisy, dzięki którym dowiesz się wszystkiego na temat karmienia piersią. Doradzamy, jak wybrać odpowiedni laktator i w jaki sposób poradzić sobie z zastojem pokarmu. Zyskaj rzetelną wiedzę zupełnie za darmo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *