Laur Klienta Odkrycie Roku 2021 dla Neno!
Spis treści
Laur Klienta to nagroda od Was – Neno Mam i Neno Ojców. To Wasze dobre opinie o produktach Neno, Wasza lojalność i polecanie innym Neno Rodzicom naszych produktów, Wasze głosy i rekomendacje dały nam to wspaniałe wyróżnienie. Dziękujemy!
To wyróżnienie jest dla nas szczególnie ważne, bo dostajemy je zanim jeszcze mogliśmy świętować 1-sze urodziny! Taki prezent to prawdziwa gratka!
„W tym niezwykle ciężkim czasie pandemii, nasi Klienci obdarzyli nas ogromnym zaufaniem. Jesteśmy na rynku niecały rok, a Laur Klienta Odkrycie Roku jest dla nas potwierdzeniem, że nasza praca została doceniona, a produkty odpowiadają rosnącym potrzebom młodych Mam” – komentuje Marcin Trojan, General Director KGKTrade – właściciela marki Neno.
Laur Klienta dla Neno
Badania Komisji Weryfikacyjnej organizującej plebiscyt wykazują, że Laur Klienta jest wyznacznikiem wielu decyzji zakupowych, znakiem rozpoznawalnym i cenionym. Aż 25% osób zwracających uwagę na znaki promocyjne, uważa Laur Klienta za przekonujące do zakupów godło. Laur Klienta to tym samym jeden z najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju.
Odkrycie Roku to tytuł szczególny i przyznawany markom i produktom, które dopiero wchodzą na rynek, ale mają duży potencjał, rozpoznawalność, a przede wszystkim znaczący wzrost popularności. To potwierdzenie nie tylko słusznego modelu biznesowego, ale także wysokiej jakości produktów Neno.
Klienci Neno docenili jakość i innowacyjność naszych produktów, które ułatwiają im codzienność z niemowlakiem. Cieszy nas to bardzo, ponieważ jeszcze zanim pojawiliśmy się na rynku, poszukiwaliśmy najlepszych rozwiązań, aby stworzyć markę, która będzie kompleksowo odpowiadać na potrzeby młodych Mam i ich pociech. Od tego dnia codziennie dokładamy starań, aby Neno było synonimem szczęśliwego macierzyństwa.
„Lojalność naszych Klientów jest dla nas dowodem na zadowolenie i satysfakcję, płynącą z używania naszych produktów. To również zachęta i zobowiązanie do dalszej pracy nad zaufaniem i budowaniem rozpoznawalności marki wśród przyszłych Rodziców – podkreśla Marcin Trojan. Współpraca z ambasadorkami Neno – Mają Hyży i Moniką Mazur-Chrapustą, rozwój w sektorze położniczym to nie jedyne ambitn plany na dalszy rozwój Neno” – dodaje.
Wasze pozytywne, a nierzadko entuzjastyczne opinie wyrażone ilością oddanych głosów, to dla nas największy prezent na urodziny i najpiękniejsza nagroda. #NenoMamy rządzą!
I choć to LAUR Klienta, to nie spoczniemy na laurach. Możecie być tego pewni!
CZYTAJ POWIĄZANE ARTYKUŁY:
Porównanie laktatorów elektrycznych Neno
ZAUFAJ POŁOŻNEJ rekomenduje laktatory Neno
Niania elektroniczna na telefon — wygodne rozwiązanie od marki Neno