

To już drugi Tydzień Karmienia Piersią, w który możemy zaangażować się jako marka Neno. Wspieranie naturalnego karmienia zawsze było dla nas priorytetem — właśnie dlatego stworzyliśmy nasze laktatory. Wiemy, jak ważne dla prawidłowego rozwoju dziecka jest mleko matki, a jednocześnie mamy świadomość, że jego pozyskiwanie nie zawsze bywa łatwe. Rozkręcenie laktacji wymaga sporego zaangażowania i cierpliwości, jednak efektywne karmienia maluszka jest możliwe. Właśnie do tego chcemy Was zachęcać. Naturalny pokarm to samo dobro: zapewnia dziecku niezbędnych składników odżywczych i budulcowych, a jednocześnie wspiera więź maluszka z mamą. To także szereg korzyści dla mam. Aby dowiedzieć się więcej o drogocennym wpływie karmienia piersią na zdrowie kobiet, odsyłamy Was do artykułu „Korzyści z karmienia piersią dla Mamy i Dziecka”, powstałego w ramach Poradnika laktacyjnego Neno.
Wzrost świadomości kobiet w zakresie istotności karmienia piersią
Tworząc nasze laktatory, przyświecała nam idea naturalnego karmienia piersią. Sprzedaż nigdy nie była dla nas celem samym w sobie. Pragnęliśmy „odczarować” laktację i stworzyć produkty, które będą wspierać efektywne karmienie piersią, a jednocześnie będą atrakcyjne wizualnie. Chcieliśmy zmienić myślenie o laktacji w ogóle: to element fizjologii ludzkiego ciała, którego nie należy się wstydzić. To zadanie udaje nam się realizować z sukcesem, jednak nie osiadamy na laurach: ciągle się rozwijamy i ulepszamy nasze produkty, aby dostarczyć Wam produkty najwyższej jakości: funkcjonalne, designerskie, a jednocześnie przystępne cenowo. Najlepszym dowodem na wzrost świadomości kobiet w zakresie karmienia piersią są najnowsze badania przeprowadzone przez Trade Analytics.Co trzeci laktator w Polsce to laktator marki Neno
Wedle statystyk to właśnie laktatory marki Neno są najczęściej kupowanymi akcesoriami do karmienia przez Polki. Od początku 2022 roku Neno zanotowało bezkonkurencyjny wzrost, zdobywając aż 36% rynku laktatorów w Polsce. Oznacza to ni mniej, ni więcej, niż to, że co trzecia kobieta, która korzysta z laktatora, posiada właśnie sprzęt marki Neno. Dla porównania, w okresie od stycznia do maja 2021, Neno posiadało 10% rynku laktatorów w Polsce, a wzrost o 26 punktów procentowych świadczy o ogromnym rozwoju marki w bardzo krótkim czasie.Cieszymy się, że coraz więcej kobiet decyduje się na posiadanie własnego laktatora: to gwarancja, że w najbardziej nieoczekiwanym momencie, gdy ilość mleka w piersiach może okazać się niewystarczająca lub maluch będzie miał kłopoty z prawidłowym uchwyceniem brodawki, będziesz w stanie pozyskać mleko, a w konsekwencji kontynuować karmienie piersią.