Sandra Kubicka została ambasadorką marki Neno 🤍
Spis treści
Sandra Kubicka to prawdziwy wulkan energii 🤍. Jako wzięta bizneswoman i modelka kocha nowe wyzwania i ma ogromny apetyt na życie, z którego stara się czerpać pełnymi garściami. Kilka miesięcy temu dowiedziała się, że jest w ciąży, a my zaproponowaliśmy, że będziemy towarzyszyć jej w tej przygodzie. Zgodziła się. Dziś razem z Neno tworzy kampanię dotykającą tego, co najważniejsze dla każdej mamy, czyli miłości i poczucia bezpieczeństwa.
Celebrujemy piękno ciąży i magię narodzin
Bizneswoman, modelka i osobowość telewizyjna. Założycielka kilku firm oraz influencerka, która zbudowała na Instagramie społeczność liczącą ponad 800 tysięcy osób 🤍. Świadoma siebie i silna kobieta otwarcie mówiąca o swoich zmaganiach z PCOS. Obecnie także przyszła mama. Tak najkrócej możemy opisać Sandrę Kubicką, która pomimo dużej rozpoznawalności na co dzień jest kobietą taką, jak każda z nas. Szybko ujęła nas swoją osobowością i spojrzeniem na świat, które idealnie komponują się z filozofią marki Neno. Dobrze wie, że jej wyprawka powinna zawierać wygodny laktator, poręczny kolektor i solidny sterylizator/podgrzewacz, które po narodzinach dziecka pomogą jej odnaleźć się w nowej rzeczywistości, a także szybko wrócić do działania. Jako osoba zdeterminowana i pełna pasji zamierza konsekwentnie łączyć macierzyństwo z rozwojem osobistym. — Sandra to uosobienie #nenomamy. Silna, niezależna i świadoma bizneswoman, a jednocześnie czuła, kochająca i wrażliwa dziewczyna, która nie może doczekać się, kiedy zostanie mamą. Jej postawa pokazuje kobietom, że bez problemu mogą łączyć macierzyństwo z aktywnością zawodową i towarzyską. Bardzo cieszymy się z naszej współpracy — mówią członkowie załogi Neno. Jednocześnie, odkąd Sandra Kubicka dowiedziała się, że zostanie mamą, chciałaby trochę zwolnić i cieszyć się w tym wyjątkowym okresie każdą chwilą. — Wspólnie z Sandrą zdecydowaliśmy, że w naszych działaniach podkreślimy wagę bycia „tu i teraz”. Skupimy się na celebrowaniu oczekiwania na narodziny oraz pierwszych wspólnie spędzonych chwil. Chcemy, żeby nasza kampania emanowała ciepłem i spokojem. Czas mija bardzo szybko i nie da się go zatrzymać, ale możemy postawić na uważność i skoncentrować się na tym, co najważniejsze. Dziewięć miesięcy ciąży oraz pierwsze tygodnie po porodzie to okres, w którym krok po kroku tworzy się więź między mamą a dzieckiem. To jedne z najpiękniejszych wspomnień, jakie mogą zachować rodzice.
Z miłości do bliskości
Neno to marka, która powstała, aby towarzyszyć kobietom w wyjątkowym okresie ciąży i wspierać je na kolejnych etapach macierzyństwa 🤍. Jako jedna z pierwszych wprowadziła na polski rynek laktator elektroniczny, który odciąga komfortowo i bezboleśnie. Dodatkowo jego cena sprawia, że jest dostępny dla każdej kobiety, która, mając go, nie musi rezygnować z dostarczania maluchowi cennego pokarmu naturalnego, a przy okazji z niezależności. Stopniowe tworzenie innych produktów, takich jak akcesoria laktacyjne (np. kolektory pokarmu i wkładki laktacyjne) czy wielofunkcyjne urządzenia przeznaczone do podgrzewania, sterylizacji i rozmrażania, miało jeden cel. Było nim zapewnienie kobietom kompleksowego wsparcia przed i po narodzinach, aby mogły znaleźć jak najwięcej czasu na rozwijanie relacji z pociechą. „Celebrujemy piękno ciąży i magię narodzin” to więc nie tylko hasło kampanii, ale też zaproszenie od Neno i Sandry Kubickiej dla wszystkich przyszłych mam i ich bliskich. Razem możemy zatrzymać to, co wartościowe i piękne, a jednocześnie bardzo ulotne. Czasem wystarczy wspólne kompletowanie wyprawki, dobra rada lub po prostu obecność i uśmiech.