Zwroty i reklamacje

 

Procedura zwrotu

Wydrukuj i wypełnij poniższy formularz w wersji papierowej, a następnie dołączyć go do zwracanego towaru i wyślij na adres: KGK Trend sp. z o.o., ul. Ujastek 11, 31-752 Kraków. Zwrot musi zostać zarejestrowany do 14 dni od dnia odebrania zamówienia. Pamiętaj, że nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem. Formularz zwrotu znajduje się tutaj. Kontakt z nami: 731 594 345.  

Procedura reklamacji

Zachęcamy do wypełnienia formularza reklamacyjnego poprzez system internetowy dostępny na naszej stronie: www.reklamacje.kgktrend.pl. Umożliwi to śledzenie statusu postępowania, stały kontakt z serwisem, a także — w przypadku produktów wyszczególnionych w regulaminie — pozwoli Państwu na skorzystanie z gwarancji door-to-door. W ramach tej usługi serwis zajmie się organizacją i pokryciem kosztów transportu w obie strony. Aby dokonać reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie na stronie internetowej: www.reklamacje.kgktrade.pl, a następnie oczekiwać wiadomości zwrotnej, zawierającej wszelkie informacje niezbędne do przeprocesowania zgłoszenia, w tym wysyłki towaru. Możesz również wydrukować i wypełnić poniższy formularz, a następnie dołączyć go do reklamowanego towaru. W przypadku wypełnienia formularza w wersji papierowej przesyłkę wyślij na adres: KGK Trend sp. z o.o., Osiedle Centrum A 2, 31-923 Kraków. Pamiętaj, że nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem. Formularz reklamacji znajduje się tutaj.. Kontakt z nami: 530 183 248.