Zwroty i reklamacje
Procedura zwrotu
Wydrukuj i wypełnij poniższy formularz w wersji papierowej, a następnie dołączyć go do zwracanego towaru i wyślij na adres: Dotpack Sp. z o.o., ul. Wspólna 1,
42-125 Libidza. Zwrot musi zostać zarejestrowany do 14 dni od dnia odebrania zamówienia. Pamiętaj, że nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem. Formularz zwrotu znajduje się tutaj. Kontakt z nami: 731 594 345.
Procedura reklamacji
Zachęcamy do wypełnienia formularza reklamacyjnego poprzez system internetowy dostępny na naszej stronie: www.reklamacje.kgktrend.pl. Umożliwi to śledzenie statusu postępowania, stały kontakt z serwisem, a także — w przypadku produktów wyszczególnionych w regulaminie — pozwoli Państwu na skorzystanie z gwarancji door-to-door. W ramach tej usługi serwis zajmie się organizacją i pokryciem kosztów transportu w obie strony. Aby dokonać reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie na stronie internetowej: www.reklamacje.kgktrade.pl, a następnie oczekiwać wiadomości zwrotnej, zawierającej wszelkie informacje niezbędne do przeprocesowania zgłoszenia, w tym wysyłki towaru.
Reklamowany Towar należy przesłać na adres: RG MEDIA Sp. z o.o., ul.Kolejowa 13, 28-500 Kazimierza Wielka w opakowaniu oryginalnym lub zastępczym zapewniającym odpowiednie zabezpieczenie na czas transportu. KGK TREND nie ponosi odpowiedzialności za nieodpowiednio zabezpieczony produkt na czas transportu.