Zamówienia
- Jak długo będę czekać na swoje zamówienie?
Zamówienia staramy się wysyłać jak najszybciej to możliwe, dlatego czas wysyłki wynosi do 48h od jego złożenia.
- Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą za granice?
Tak, oczywiście. W sprawach wysyłek zagranicznych prosimy o kontakt z info@neno.pl
- Jak sprawdzić gdzie jest moje zamówienie?
Po wysyłce informacje o śledzeniu przesyłki są wysyłane na adres e-mail powiązany z zamówieniem. Jeśli nie otrzymałeś numeru śledzenia lub śledzenie wydaje się niedokładne, napisz do nas.
- Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?
Staramy się wysyłać zamówienia najszybciej jak to możliwe, dlatego nie jesteśmy w stanie ingerować w zamówienie po jego złożeniu. Jeśli masz jednak jakieś pytania i uwagi do niego to najlepiej skontaktować się z nami na info@neno.pl
- Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście w siedzibie firmy w Krakowie?
Niestety nie ma takiej możliwości.
- Gdzie mogę kupić produkty Neno stacjonarnie?
Produkty Neno można znaleźć stacjonarnie w sieci sklepów Rossmann; w sieci sklepów Smyk; w sieci sklepów Carrefour; w sklepach Świat Dziecka w Warszawie; w sklepach Akpol Baby w Gdyni, Gdańsku i Poznaniu; w sieci sklepów Xland; w sieci sklepów Mama i Ja; w sieci sklepów U Kubusia; w sieci sklepów BoboWózki, w sklepie Dawidam w Krakowie; w sklepie Entliczek w Krakowie; w sklepie ForKids w Krakowie; w sklepie Pati i Maks w Poznaniu; w sklepach Askot we Wrocławiu.
Wsparcie
- Jak często wymieniać części zamienne w laktatorach Neno?
Membranę należy wymieniać co 8 tygodni (jeśli używamy laktatora 1-3 razy dziennie) lub co 3-4 tygodnie (jeśli używamy laktatora częściej niż 3 razy dziennie).
Zaworek dobrze zastąpić nowym co 2-3 miesiące (jeśli używamy laktatora 1-3 razy dziennie) lub co 4 tygodnie (jeśli używamy laktatora częściej niż 3 razy dziennie).
Dren wymaga wymiany wyłącznie w przypadku pęknięcia lub kiedy do środka dostanie się wilgoć.
Lejek i konektor należy wymieniać co 6 miesięcy, jeśli używamy laktatora więcej niż 3 razy dziennie.
- Jak dobrać rozmiar lejka w laktatorze Neno?
Zmierz średnice swojej brodawki sutkowej u podstawy, a następnie dobierz odpowiedni rozmiar lejka posługując się tabelą, którą znajdziesz tutaj (link).
Odpowiedni dobór lejka/reduktora wpływa na efektywność odciągania pokarmu. Pamiętaj, że w trakcie laktacji rozmiar brodawki może się zmienić. Najwcześniej brodawkę należy mierzyć po 32. tygodniu ciąży.
- Jak uzyskać laktator zastępczy na czas reklamacji?
Jeśli Twój laktator wymaga wizyty w naszym serwisie, możesz na czas reklamacji otrzymać od nas laktator zastępczy. Wypełniając formularz reklamacyjny daj nam znać, że chciałabyś go otrzymać, a kurier odbierając reklamowany sprzęt zostawi Ci od razu laktator zastępczy.
- Czy części zamienne laktatora Neno można myć w zmywarce?
Nie zalecamy mycia części zamiennych laktatora Neno w zmywarkach.
- Czy do laktatorów Neno można dokupić części zamienne?
Tak, do każdego laktatora Neno znajdziesz części zamienne w naszym sklepie online.
- Laktator źle ssie – co powinnam zrobić?
Jeśli laktator nie odciąga prawidłowo pokarmu może mieć to kilka przyczyn. Sprawdź czy masz odpowiednio dobrany lejek. Skontroluj czy membrana i/lub zaworek nie powinny zostać już wymienione. Jeśli problem nadal występuje skontaktuj się z naszymi doradcami na info@neno.pl
- Jakie są rodzaje niań elektronicznych?
W ofercie Neno znajdziesz: wideo nianie IP (radiowe), czyli takie z odbiornikiem; nianie wyposażone w moduł wifi, które obsługuje się dzięki aplikacji w telefonie oraz takie, które posiadają zarówno odbiornik i moduł wifi.