faq

Zamówienia

  • Jak długo będę czekać na swoje zamówienie?

Zamówienia staramy się wysyłać jak najszybciej to możliwe, dlatego czas wysyłki wynosi do 48h od jego złożenia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą za granice?

Tak, oczywiście. W sprawach wysyłek zagranicznych prosimy o kontakt z info@neno.pl

  • Jak sprawdzić gdzie jest moje zamówienie?

Po wysyłce informacje o śledzeniu przesyłki są wysyłane na adres e-mail powiązany z zamówieniem. Jeśli nie otrzymałeś numeru śledzenia lub śledzenie wydaje się niedokładne, napisz do nas.

  • Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?

Staramy się wysyłać zamówienia najszybciej jak to możliwe, dlatego nie jesteśmy w stanie ingerować w zamówienie po jego złożeniu. Jeśli masz jednak jakieś pytania i uwagi do niego to najlepiej skontaktować się z nami na info@neno.pl

  • Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście w siedzibie firmy w Krakowie?

Niestety nie ma takiej możliwości.

  • Gdzie mogę kupić produkty Neno stacjonarnie?

Produkty Neno można znaleźć stacjonarnie w sieci sklepów Rossmann; w sieci sklepów Smyk; w sieci sklepów Carrefour; w sklepach Świat Dziecka w Warszawie; w sklepach Akpol Baby w Gdyni, Gdańsku i Poznaniu; w sieci sklepów Xland; w sieci sklepów Mama i Ja; w sieci sklepów U Kubusia; w sieci sklepów BoboWózki, w sklepie Dawidam w Krakowie; w sklepie Entliczek w Krakowie; w sklepie ForKids w Krakowie; w sklepie Pati i Maks w Poznaniu; w sklepach Askot we Wrocławiu.

Wsparcie

  • Jak często wymieniać części zamienne w laktatorach Neno?

Membranę należy wymieniać co 8 tygodni (jeśli używamy laktatora 1-3 razy dziennie) lub co 3-4 tygodnie (jeśli używamy laktatora częściej niż 3 razy dziennie).

Zaworek dobrze zastąpić nowym co 2-3 miesiące (jeśli używamy laktatora 1-3 razy dziennie) lub co 4 tygodnie (jeśli używamy laktatora częściej niż 3 razy dziennie).

Dren wymaga wymiany wyłącznie w przypadku pęknięcia lub kiedy do środka dostanie się wilgoć.

Lejek i konektor należy wymieniać co 6 miesięcy, jeśli używamy laktatora więcej niż 3 razy dziennie.

  • Jak dobrać rozmiar lejka w laktatorze Neno?

Zmierz średnice swojej brodawki sutkowej u podstawy, a następnie dobierz odpowiedni rozmiar lejka posługując się tabelą, którą znajdziesz tutaj (link).

Odpowiedni dobór lejka/reduktora wpływa na efektywność odciągania pokarmu. Pamiętaj, że w trakcie laktacji rozmiar brodawki może się zmienić. Najwcześniej brodawkę należy mierzyć po 32. tygodniu ciąży.

  • Jak uzyskać laktator zastępczy na czas reklamacji?

Jeśli Twój laktator wymaga wizyty w naszym serwisie, możesz na czas reklamacji otrzymać od nas laktator zastępczy. Wypełniając formularz reklamacyjny daj nam znać, że chciałabyś go otrzymać, a kurier odbierając reklamowany sprzęt zostawi Ci od razu laktator zastępczy.

  • Czy części zamienne laktatora Neno można myć w zmywarce?

Nie zalecamy mycia części zamiennych laktatora Neno w zmywarkach.

  • Czy do laktatorów Neno można dokupić części zamienne?

Tak, do każdego laktatora Neno znajdziesz części zamienne w naszym sklepie online.

  • Laktator źle ssie – co powinnam zrobić?

Jeśli laktator nie odciąga prawidłowo pokarmu może mieć to kilka przyczyn. Sprawdź czy masz odpowiednio dobrany lejek. Skontroluj czy membrana i/lub zaworek nie powinny zostać już wymienione. Jeśli problem nadal występuje skontaktuj się z naszymi doradcami na info@neno.pl

  • Jakie są rodzaje niań elektronicznych?

W ofercie Neno znajdziesz: wideo nianie IP (radiowe), czyli takie z odbiornikiem; nianie wyposażone w moduł wifi, które obsługuje się dzięki aplikacji w telefonie oraz takie, które posiadają zarówno odbiornik i moduł wifi.